perjantai 18. toukokuuta 2012

Essi, always late..


Aluksi, oon siis blogin neljäs jäsen, joka ei ole tänne siis kerennyt kirjoitella... Nimi on Essi. En ymmärrä miten nää kolme muuta ihmistä (Sipe, Venla, Meri) saa kaikki koulutyöt tehtyä hetkessä, kun muilla niihin menee viikkoja. En ole vielä edes esittelypostausta tehnyt. Noh, nyt se sitten tulee, I hope you like it!

Tutustuin aluksi parhaiten Meriin joka houkutteli mut niiden korisjengiin. Se oli jo siinäkin vaiheessa ihan intona lajista. Siitä sitten edettiin ja aikaisemmista postauksista voi lukea, että Meri tuli hyvin toimeen Venlan kanssa ja oli siis taas lähes Merin ansiota, että Venla aloitti koriksen.
Siirillä ei ollut ketään erityista parasta kaveria koulussa, vaan se oli lähes kaikkien kanssa. Itse olin kolmannella mun vanhojen koululaisten kanssa.


Minä 10v. ja rakas veljeni 8v.



Minä ja ihana rakas serkkuni Ella Espanjassa Hiihtolomalla
Nyt juuri tällä hetkellä omistan mielestäni maailman parhaat kaverit, joita ilman en voisi elää. Myös musiikki on toooooodella tärkeä osa mua. Lähinnä mun musamaku menee tämän hetkisten hittejen mukaan, mutta kyllä mä jaksan silti kuunnella niitä viime kesän lemppareita.. Tyylini, jaa no, tykkään aikas paljon korkeavyötäröisistä hameista ja merihenkisistä villatakeista yms., mutta toki löytyy vaatekaapista muutakin. 
Tyksin kans paljon liikunnasta, huvistä leffoista, kynsien lakkailusta  ja herkuista, naaamm :)
Oma veljeni, Jaakko on mulle ihan hirmuisen tärkeä. Jotkut ns. vihaa sisaruksiian, mä kyllä voin suoraan sanoa, että mä rakastan mun pikku Jaakkoa! 

Meillä oli HIEMAN tylsää automatkalla Jaskan kanssa, joten päätettiin räpsiä jotain todella järkeviä kuvia!!


Tuntuu oudolta, kun huomaa lentsikassa ollessaan, että pilvien keskellä näkyy tulivuoren huippu.

    

Essi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti