torstai 17. toukokuuta 2012

Too fast for live

Heipadei ja sorry postaustauost!
Mihin tää kaikki aika menee? Kohta oon jo mummon istumassa jossai kuitilla ja aattelen niitä vanhojahyviä aikoja. Äääk! Nooh anyway oon ollu täs  lähiviikkoin turus (naantalis) kattoo broidin turnausta ja äitienpäivä vklopun olin ihan kotona.

Eilen Venla tuli meillee yökylää ja se sit pääty siihe, että läheteltii kaikille jotaiiha jäisii viestei keskellä yötä! Oli tositosi kivaa, katottiin Horrible Bosses, pelattii pesist + korista, syöti FroYo Jobotissa, pelatti Monopolyy, syötii hampparei karkkii, jätskii ja tänään aamupalaks lettui ♥

Sunnuntain olis luvassa sitte streetbasketii sykil seurankaa ja maanantain koulujenvälist streettii (;
Nyt isken tähän parit köökkökakat kuvat ja voi elämä mä toivon ja rukoilen, että suomi voittaa. Katotaa pystynkö ees kattoo sitä ku jännittää nii paljo!

naantli hoods




ne voitti sit kultaa ♥

äitienpäiväkattaus
xoxo Merz
p.s Mul on enää 5pv kouluu kun, mennään venlan ja sininkaa sellaselle leirilkle vikalla kouluvikkolla! JEE ♥

2 kommenttia:

  1. Moi! Teijän blogi on valittu mun blogin semmoseen liebster blogilistaan nii käykää pliis tsekkaa!:D
    emppujust.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. teilläkin on tosi kiva blogi (:

    kinkkupizza.blogspot.com

    VastaaPoista