lauantai 24. maaliskuuta 2012

It´s me, Siiri :))

Moikka vaan teillekki.
Mä kerron teille nyt pikkasen ittestäni, Siiristä.

No ensinnäkin mäki oon ollu aina tosi ilonen ja johtaja tyyppiä. Koulun kaks ekaa luokkaa olin koulukiusattu ja tosi yksin. Oli mulla kavereita, mut ne syrji mua, kosk kerroin ykkösen lopussa et vaihan kouluu. Turhaa, tiiän. Mutta eteenpäin. Mä alotin kuvaamisen melkein kaks vuotta sitten, ku sain oman kameran. kuvia mulla on siitä lokakuisesta päivästä tähän päivään asti noin 700?? Eli ihan sika vähän. Tähän laitan nyt jotain kuvii niiltä kaukaisilta ajoilta, kun sain kameran. Sekä ihan lähi päiviltäki.


Mä oon aina niin kaunis...
En osaa kuvata:))

Sveitsii...

... haluuntakas

Merzz..

Merin synttärit välkällä liikkatalolla..




Peli kuva joka on surkee mut nro. 6 on Meri



Tärkein asia mun elämässä, mun koira Martta... :))


Mun tarina on saman tapanen ku Merillä. Kun koulu vaihtu olin yksin. Ei mulla ollu ketään tietty ystävää vaan olin se joka oli kaikkien kanssa. Ja kun sitten vihdoin löysin ystäviä, tunsin itseni vieläkin ulkopuoliseksi,  koska olin eri joukkueessa. Sitten viime kesänä vaihdoin joukkuetta ja löysin I-H-A-N-I-A ystäviä. Oottemun elämä enkä vois siis elää ilman teit:))

-sipe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti