lauantai 31. maaliskuuta 2012

Uus laukku :))

Sain siis synttärilahjaks isoäidiltä Longchampin laukun. Kun mentiin kattoo myymälästä, niin siellä ei ollu mitään kivaa. Mut sit joku myyjä näytti kuvastosta, että tän värinen ois nyt tilauksessa että kiinnostaisko. Mä jotenkin innostuin siitä ja nyt se oli tullu ja sain sen sitten! Mun synttärit oli siis 25.1, mut ihan sama nyt se on kuitenkin tullu. Täytyy sanoo, et pakkaus missä se oli, oli aika jätti verrattuna laukun kokoon...
Aika hieno pakkaus...
Eka mä olin halunnu sellasen missä ois ollu lyhyet kantohihnat, mutta oon itseasiassa ihan tyytyväinen noihin pitkiinkin. :) Itse tykkään. Entäs te? Tällä viikolla ei nyt mitää erikoista oo tapahtunu. Eilen oltiin kattoo nälkäpelii ja meril oli varmaan tosi hauskaa, kun mä ja sini vaa nyyhkytettiin sen molemmilla puolilla... Mä oikeesti itken aina elokuvissa. Ekaks mä en ees huomaa sitä, mutta yhtäkkiä mä tajuun et mun koko naama on ihan litimarkä. Sit rupeen vaa huomaamattovasti pyyhki jollain kaulahuivilla sitä vettä pois. Dumbo on varmaanki pahin itku-leffa ikinä. Se on vaan niin surullinen. :( Näin siis. mutta mun pitää lähtee peliin, joten moido! <3: Venla

3 kommenttia: