perjantai 30. maaliskuuta 2012

Take me to the Jungle!

Hei vaan! Mulla ei oo mitää järkevää postattavaa (ja otsikkoideat vähissä...) viikon kulusta vaan :) mut parempi se ku ei mitää! Ainii ja Meri täällä postailee ;) Tiistai Juu tiistaitiistai...ööööööö? Nii koulu oli perus ja sitte tosiaa mentii ratikka-ajelulle ja picnicii syömää ft. Esko ja WeBe <3 Ja otin parit macaronit! NAM. Käytii myös sovittaa kaikki kenkii, hiihih :) Sit oli treenit. Ne oli sepaust ja hävittii taas pojille... :(
Hei mä tiiän et oon hot ;)
Hei mä oon hänelle täydellinen puoliso, eiksvaa :)
Huhhuh nilkkoihi sattu kävellä noilla :D
Pistaasi ja vedelma <3<3 Keskiviikko Keskiviikko oli boring paitsi että likkatunnilla on eräitä jotka ottaa kaiken ylitosissaa ja raiskaa muut siel kentäl :) Mutta ottakoot jos huvittaa...
Läskikäsisotkuiinenhuone on mahtava combo :) Torstai Torstain oli jees päivä, mut en sit jaxanu raahaa cmraa mukana. Että näi :) Juu eli menin koulun jälkee Sinin kaa heittelee Kantsuu (tai jonneki?). Tuli pient säätöö dösän kaa, mutta onneks löydettii sitte toisemme! Kantsust sitte käveltii Nellalle, jossa meijän joukkue teki sellasen hienon kannustuslakanan ku LÄHETÄÄ VIIKO PÄÄST ITALIAA (käyks kateeks hehe)! Perjantai Tänää oli kiva päivä. No alku olki kylläkin ihan p... Tulostin siis mun projektityötä ja se tulosti oli mulle ja Venskulle v-mäinen eikä suostunu tulostaa, ennen ku 30 min säädön jälkee. No myöhästyin sit äikäntunnilt ja raget tuli tottakai. Sit ku yritin ottaa LÄKSYÄ ESILLE nii ope vaa oli jotai "laitappas ne paperit pois". JOOO OOTKO HEI SOKEE??! Sit tunnin lopussa aloin keräilee mun projektityön papereit nii KUNNO RAGET. En sais koskeekkaa mihinkää mikä ei liity äikkää -.- No joo loppupvä meni iha jees ja menin sitte Amandalle. Me lalettii ja otettii photobooth kuvii. Päätettiin sitte lähtee meille 2 min varotuksel ja pelattii sitte puol tuntii korista meijä pihal. Sitte treeneihi. Nyt katon leffaa ja syön jädee :)
Hän lauloi kahteen mikkiin samaan aikaan ;)
Hottikset <69 xoxo, Merz
ps. HUOMEN KATTOO NÄLKÄPELIIIIIIIII :) pps. TÄä blogger sit lagii etten tiiä millasen atää postaus tulee ulos :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti