maanantai 26. maaliskuuta 2012

Täältä tullaan uudestaan....



Yritetääs uudelleen....
Eli, mä olen Venla. Tutustuin Meriin urheilukisan kautta, Siiriin ja Essiin en muista minkä kautta, varmaankin koriksen. :DD Ollaan nyt oltu Merin kanssa kavereita siitä 4.luokasta lähtien, Essin ja Siirin kanssa sitten hiukan vähemmän. Meri on kertonut tämän tarinan paaaaljon selvemmän, joten jos kiinnostaa pari postausta alempana löytyy oikein selvä tarina. Tässä on nyt pari kuvaa, joita yritän teille selventää, jos niistä löytyy jotain selvennettävää... 

Ennen VIHASIN sushia, nyt Sipe on kuitenkin valaistanu mulle sushin hyviä puolia.
                                          Koriksen lisäksi harrastan pianoa ja partiota. :)


Minähän se siinä


Minttusuklaa jätski on parasta :)

Joskus tulee pianokin soitettua...



Mulla on kaksi tollasta vipeltäjää <3

Mitäs ihmettä mä teen??


<3: Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti