maanantai 26. maaliskuuta 2012

Random monday

Helouu te rakkaat lukijat, toivottavasti teitä on siellä ruudun tuolla puolen :)

Eli kuten otsikko kertoo, tässä vähän kuvii tält päivält ja nii...
Mun päivään siis kuulu herätys, koulussa enkunkoe (luin alueen kerran läpi, tuntu menevän hyvin) ja koton siivousta. Ja treenit :) Nyt pakenin tänne bloggerin maailmaan tosta matskunkokeen luku-urakasta, ja oon vetäny ainaki 4 banaanii ja katon sivusilmäl Ifk-Jokrerit playoffii. Tsemppii IFK!!!
 Rakkautta ensi silmäyksellä <33

 Viime yön en saanu unta, piti juua tota maitoo :P

 Kuvailuu bussipysäkil

 Eiii....

 Mummi toi ton espanjasta, annan kyl vrma essille :)) (huomatkaa, se on BURBER TRY XD)

 Mun pikkuveljelle se toi tollain makeen lasishakin ;)

 Hyvä on laatuu juu... Täs on mun takki :):)

 Mites nää banaanit??

xoxo, Merz

Koht syömään tota! Mun lempiruokaaaaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti