maanantai 26. maaliskuuta 2012

Weekend with Sipe..:))

 Elikkäs joo, aattelin nyt vaan kertoo teille vähäsen viikonlopusta. Lauantaina heräsin siinä ysin mais ja menin sit kattoo jotain random leffaa telkkarist. Sit joskus yhen mais iskä sano et mennää kaupoille ostaa mulle takkii. Sit me mentiin ja etittii mutta ei löydetty mitää. Paitsi pari paitaa :))) Joskus kolmen maissa Venla soitti ja kysy et voinks olla ja sit se tuliki meille. Meillä me katottiin leffa jonka nimi oli sinä päivänä. Oli ihan sika surullinen loppu :((  Sen jälkeen kaivettii kaikki mun kesä vaatteet ja testailin niitä ja löysin vihdoin asun kevätjuhlaan, siskon kaapista, hihi. Sit venla lähti ja mä meninin tekee koulu juttui. Illal mentii saunaa ja syötiin jäätelöö..  Sitte sununtai aamun olin ihan sekasi ajasta ja nukuin kymppii.. Koko päivä oikeestaan meni vanhempien kaa Plantaegenissa käynnissä ja kotona läksyjeen parissa. Ja ainiin, alotin lukee Nälkäpelii..:)) Jee, oon puoles välis! No mut eipä siit viikon lopust enempää..
Jotain mansikka jädee??

Uhrauduin tälle..

Uskokaa tai älkää, toi on kaktus..

Sain tällai kasvin :))

Toi on sit teko kukka

Uudet shortsit Lontoosta

Uus toppi

Kesän suosituin asu:))
lööv, sipe

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. ai teilki o blogi jejee :):) täs on mun ja mun kaverin blogi: www.welaavemmielsa.blogspot.com


    ♥: elsaa teiä jengist :D:D

    VastaaPoista