lauantai 24. maaliskuuta 2012

My life as Meriiii

Joo moi :)
Aattelin kertoo nyt itestäni eli Meristä...

Mä olin tosi riehakas vauva. Mä nauroin nauroin ja nauroin. Siit mä sit kasvoinki riehakkaaks lapseks. Harrastin esim. balettii, fudist, uimahyppyy, telinevoimisteluu. En ollu sillee mikää hyper urheilullinen, mut tykkäsin leikkii ja pelaa :) Mä aloin kuvailla kaikkee sillon kolmosella kun sain kameran ja välil mul oli tulee kaikkii kohtauksii että viikon ajan kamera everyday mukana ja 100 kuvaa per päivä. Mut sit on toki niitä puol vuotta koskematta kameraan-kausia. Täs nytte kuvii vähän varhaisemmalta iältä ;) (ainii tykkäsin myös muokkaa kuvien konstrastit aika ylös... kuten näkyy)


Pehmolelupotretti (ja kyllä, väriä on myös muokattu)


Konsrastin säätöä ei toisinaan säästelty...


Riehakas lapsi


Mul oli ainakin 342965 kuvaa näistä ankoista


Muuvvsit oli halussa jo pienenä


Kun pääsin uuteen kouluun, olin tosi yksinäinen. En tuntenu mun luokalt ketään. Alotin koriksen kolmosen alussa, kun mun rinnakkaisluokkalainen päikkärikaveri pyys. Olin yksin koko kolmosluokan ja sitten nelosella, rakas Venla alkoi tutustumaan muhun erään urheilukisan kautta. Mä muistan miten meiän ystävyys alko. Venla kysy että haluunko mä istuu sen kaa ruokalassa ja sitten istuin sen kaa aina jatkossa! Venlaki alotti sitten koriksen samassa jengissä. Esko pelas myös korista ja me alettiin lähentymään ja sitten meistä tuliki aika hyvät kamut. 

Vitosen lopussa Sipe alko hengailla meijän kaa. Me ei kyl oikee tykätty, kun kyseinen neito pelasi eri jengissä! No mutta kesällä Siiri sitten vaihto meijän jengiin ja meistä tuli nopeesti mahtinelikko. Mä oon tosi onnellinen nyt ja en vaihtais kenenkään mun kaverin yhtä ainoaa luonteenpiirrettä!! 










xoxo, Merz <33







P.S Te lukijat siellä! Antakaa postausideoita :):)
P.P.S  Koriksest tulee sitte yhteispostaus ja kuvii!














1 kommentti: