perjantai 13. huhtikuuta 2012

By plane by bus

Helouuuu!! Tässä tulis nyt mun eli Merin näkemys perjantaista, eli lähdöstä italyn reissullee :):) oli superiiii!!

PERJANTAI
Aamulla otin vaa chillisti ja söin suklaata. Meijän piti olla lentokentällä kahen maissa ja koko mun perhe tuli mukaan heittää mua <3<3 Syötiin viel perheen kaa jädet lentokentällä ja sitte siirryin dream teamin seuraan. Eka tuli järkytys, koska ESSI OLI KIPEE! Mä olin iha sika ärsyyntyny, mutta onneks essi päätti sttenki tulla mukaa. Kierreltii lentokentäl jonkun aikaa ja sitten koneesee. Lähtö viivästry joku puol tuntii, mutta hyvän seuran kera ei ollu paha. Istuin Sinin ja Tepan vieres ja höhöm tuli siin vähän painittuu ja kaikki tuijotti XD Lennolla oli jotain pahaa nachontapast? Mutta karkitoli kavereit ;)

Huu kreppasin hiukset

Tepamonsteeeer

Uhah nami :)

Nakkeja

Ne vaihto neniä!

Lennon jalkan pädäm 5 h busalla. Ihanaaaaa... NOT. Meillä oli pinkki minibussi :) Mun bussimatka kulu leffaa kattoessa, laulaessa ja tarinoita kertoillessa :) Olí aika villii ja Deeqan jutut varsinki.... Mentii kesken syömää pastaa ja mä ja Sini syöti melkeenpä kaikkien muidenki ruoat (no ei ihan). Ruuan jälkeen oli enää pari tuntii bussimatkaa jäljellä ja se meni kans aika nopee.

Meiän piti olla eka yö hotellis, ku se eurocamp oli täytee buukattu. ajettii ihan sika mageen hotellin ohi ja Nella sano että se ois meijän hotelli. Jotkut usko sen ja oli iha pettyneitä ku tultii iha rämälle hotellille... Ku vanhemmat meni järjeselee jotai, nii me leikittii (keskel yötä) hotellin pihalla jotai ponileikkeijä :D Kaikki meni sitte ku päästii huoneesee nopee nukkuu. Mut sen hotellin vessa oli iha sika creapy! Siin oli ikkuna suoraa sellasee kalterijuttuu!

Lentokentäl oli tollane!

Ihq dösä <3

Martsu ja Sini edustaa

5kg of nutella!!

Ostan ton auton <3

Ihana huoneemme ;)
xoxo, Merz

1 kommentti:

  1. kysymys 1: miks et kirjottanu koko viikost??
    kysymys 2: kirjotanko koht italiast?

    VastaaPoista