torstai 19. huhtikuuta 2012

In the plane, with Bea :)

Sori.... Pitkän hiljaisuuden jälkeen. Nyt kuitenkin yritän kertoa teille, miten mun lentomatka sujui. (joka tapahtui siis lähes 2 viikkoa sitten)  Voin sanoa, ettei mulla ollut tylsää. Mulla oli nimittäin Bea. Beba. Bebu. Bebulibabuli. No, sanotaan vain Bea.

Hän on Bea. Paras Bea koko universumissa. :)

Kaunokaiset 

Sinne se Helsinki jäi...

Ruoka. Hyi yök. En maistanut, mutta Bea maistoi ja näistä maisteluista syntyi suuri haastepolku, jonka Bebu vaelsi loppuun asti. 

HAASTE 1
Munakasa



Ei kovin hyvää...


HAASTE 2
joku pulla

Luulisi , että tuo on lihapulla...


...mutta se paljastuikin kanapullaksi.

HAASTE 3
Suolakurkku

Näyttää aika limaselta, vai?


Hän puraisee...

...mutta se on liian sitkeää, jotta sen saisi puraistua poikki.


HAASTE 4
Tomaatti


APUAAPUA 
Se maistui vereltä. Ja olen pahoillani, että nämä kaksi kuvaa ovat heilahtaneet, mutta mua nauratti niin hemmetisti etten saanu pidettyy kameraa paikoillaan. :D


HAASTE 5
Feta



Hehe, se maistui lihapullalta.



Pilviä. Gloria muuten luuli, et noiden pääl voi pomppia tai jotain.


Kiitos Bealle elämäni hauskimmasta lennosta. :)

<3: Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti