torstai 19. huhtikuuta 2012

Pöööö

Tällä viikolla ei mitään erikoista tapahtunu. Mä oon ollu vaan vähä kipeenä, enkä oo treenannu ollenkaan.  :( Mutta tänään, perjantaina, meen kyl jo treeneihin. Mut ne ei kyl oo oman jengin joten on aika kökköä. No, torstaina oli matikan valtakunnalliset, joka tuntu menevän ihan ok. Saatin myös sellaset isot mantsan projektit takas, heheheheh sain 10-.
                            Oon tässä ruvennu mitettimään, et miten mua ärsyttää sellaset ihmiset, jotka lähtee etsimään sillä punaisella sekunnilla opettajaa, jos se on myöhässä. Eks siitä pitäs olla ihan onnellinen, jos ope on myöhässä? Toiset ihmiset taas väittävät, etteivät pysty keskittymään jos yksi pulpetti on isompi kuin muut. Heitä rupeaa ahdistamaan ja heidän on päästävä ulos luokasta. Tai jotain sinne päin. Tällä en tarkoita kuitenkaan rakasta Essiä, ja siihenkin on ihan hyvä syy. Essi ei valita. Tai en oo ainaskaa huomannu. Ooks mä ainoo, joka aattelee tälleen? Mä en oikeestaan tiiä, miks mä kirjotin tän. Tässähän on teille nyt pähkinä purtavaksi. Heheheh jooo.

Mun pitäs nyt kuiteskin ruveta lähtee kouluun, joka alkaa Unicef kävelyn takia klo 8.15. (yleensä 8.30)
Mulla ei nyt oo kuvia, mut pistän pari kuvaa. Osa on Italisasta, ja yks on web kameralla otettu. Itsestäni siis, se kuva ei kylläkään oo kovinkaan kaunis, mutta siinäpä teille kuvasia. :)

Hän rakastaa kaikkia. <3



Höööööööö
                                                           Tämmöstä tällä kertaaa :)
                                                                   
                                                                      <3:Venla

1 kommentti: