torstai 5. huhtikuuta 2012

Viikon menoa

Moikka kaikille piiitkästä aikaa. Juu, olen ollut laiska tän kirjottamisen suhteen mutta nyt teen tällä sen päivityksen ittestäni ja tästä viikosta. :)

Lumi tuli taas. :( Lähde pois!!! Lumi on kyllä kaunista mutta sen olisi pitänyt tulla silloin jouluna!

Runoiltiin ranskan tunnilla ja rekvisiittana toimi mm. ruusu, joka oli kyllä kaunis! 

                                             Tästä lähtee hamsteri ry:n puheenjohtajat:



Mikäs oli paras?

Toi on koulujen välisissä voitettu pokaali

Lähetään siis jengin kaa huomenna ITALIAAAN! Ja meiän ranskan ope ,suostu opettaan meillä pari sanaa.

Uudet ballerinat

Bea ja Julia, Toi vasemman puolimmainen on Bea joka pelaa meiän jengissä. Hyvä Bebu!


Koko tän viikon ja viime viikon kaikki on pitäny jokikinen välkkä lukukerhoa. Mulla ei tietty ollu kertaakaa kirjaa....

Tänään mentiin teatteriin syömään ihanaa salaattia, mun lautaselle pääty caesar salaattia marinoiduilla katkaravuilla. Nam!

Sitruunavettä


Lisää kuvateksti

Hihiii

Noi kaks oli menossa veskiin, kun ne tajus et meiän takana olevassa pöydässä istu Jarkko Nieminen. Mä tietty eka luulin, et ne vaa poseeraa kameralle. Sit me tajuttiin Merin kaa ja se meni pyytää silt nimmarin! Se mietti pää ihan punasena et uskaltaaks se. Mut sitten se kuiteski meni. :)



Myöhemmin kävin iskän kaa ostaa matkalle tollaset mini shampoo- ja hoitoaine pullot ja sitten mini hammastahnan. 

Tommoset myös ostettiin. :) Mua ei varmaan näy ens viikolla, kun ollaan siellä Italiassa mutta sitten matkasta tulee varmaankin monta eri postausta. :DD
<3: Venla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti