sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Weekend: PARTY

Mul oli iha super vkloppu!! Joo se ei kylläkäää alkanu nii hyvin... Aamul peli hävittii hööm. n70 pinnaa... Mut mä heitin hei kolmosen :)
No matsin jälkee meikkausoperaatio ja suunta kjohti stadii! No mentii siis tosiaa kattoo nälkäpeli ja se oli ihana!! Oli kylläki aika surullinen :( Leffan jälkee mentii dinnerille vapiaanoo ja aahhhh se pasta! SO GOOD!!


Päivä lähti käyntiin puurolla :)


Minä ja Tepaa

Tepa ja Sini

Toi on namiiiii

Tietty kaatu sit lattialle...


@ sali 1

Mä en ymmärrä niit, jotka ei rakasta tota <3

ruokamonsteriiii ;)

Ja tänään on ollu kunnon säntäilypäivä. Menin siis eka aamulla viemaa mun yhet pelijutut yhelle meijän jengiläiselle, siit palauttaa pullot kauppaa ja sit taas stadii ettii koriskenkii. Menin sii bean kaa ja kierreltii kaikkial, ostin mm. arskat, raita topin ja raitapaidan (joo oon hamsteri), raitalaukun ja sellasen kangaskassin ja pari muuta paitaa. Tos on nyt vaa noi, näätte ehkä myöhemmi mun päällä loput jutut ;);) No koriskenkii ei löytyny, mutta meikä menikin sitten junalla selloon ja sieltä löyty ihan kivat. Sitte sellosta pasilaa ja sielt kahel dösäl kotii. Ja meil on uus pöytä ja tuolit! Ne on ihanat <3


En jaksa kääntää, kääntäkää ite päätänne :)


Joo mul tulee KIIRE. Pitää lukee kokeisii, siivota  huone, tehä vaatekaappiinventaario ja pakkaa italiaa. Ja mitä m,ä teen? Katon Terra Novaa ja kirjotan postauksii... Ette siis varmaa tuu näkee mua... ööm pitkää aikaa? No anyway, mul on ollu tosi kivaa ja toivotan onnee teille, jotka huomen aamulla meette tulostaa sitä Aasia-projektii, meijän koululaiset ;);)

xoxo, Merz :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti